Všeobecné obchodní podmínky společnosti UP Solutions s.r.o.
I. Obecná ustanovení:
1. Všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti společnosti UP Solutions s.r.o. a odběratelů při objednání a dodání zboží, při jeho úhradě a řešení případných reklamací obchodního zboží sortimentu společnosti UP Solutions s.r.o.
2. Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou závazné pro všechny odběratele společnosti UP Solutions s.r.o., tj. pro fyzické a právnické osoby, které vstoupily do obchodního vztahu se společností UP Solutions s.r.o. prostřednictvím objednávky zboží (čl. II).
3. Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění v katalogu, vyvěšením na viditelném místě na obchodních střediscích společnosti UP Solutions s.r.o., resp. na stránkách společnosti UP Solutions s.r.o. – www.ucetnictvi-plzen.cz
4. Společnost UP Solutions s.r.o. si vyhrazuje právo tyto všeobecné obchodní podmínky měnit.
5. Další vztahy mezi společností UP Solutions s.r.o. a odběratelem, které nejsou těmito všeobecnými obchodními podmínkami upraveny, se řídí příslušnými ustanoveními Obchodního, resp. Občanského zákoníku.
II. Objednávka zboží:
1. Objednávka může být společnosti UP Solutions s.r.o. doručena:
a) písemnou formou (poštou, e-mailem, faxem, případně obchodním zástupcem společnosti UP Solutions s.r.o.)
b) jako příloha specifické kupní smlouvy
c) datovým souborem generovaným z elektronického katalogu
d) objednávka z internetového obchodu na adrese www.ucetnictvi-plzen.cz
e) telefonicky prostřednictvím centra zákaznické podpory UP Solutions s.r.o.
2. Objednávka zákazníka musí obsahovat:
a) obchodní název firmy, případně jméno a příjmení, sídlo, bydliště, IČO, DIČ, kontakt (telefon, fax, e-mailovou adresu)
b) číslo položky objednaného zboží podle katalogu a upřesnění jeho popisu
c) množství objednaného zboží
d) adresu místa dodání zboží. V případě neuvedení této adresy bude za místo dodání považována adresa sídla firmy, resp. bydliště
e) čas dodání zboží, není-li stanoveno jinak
f) jméno zodpovědné osoby k převzetí zboží a její kontaktní údaje. Není-li tento údaj uveden, zboží může převzít kterákoliv osoba odběratele, která převzetí potvrdí svým podpisem a otiskem razítka zákazníka.
3. Nebude-li objednávka obsahovat předchozí náležitosti, je neúplná. Zájmem společnosti UP Solutions s.r.o. je kontaktovat odběratele a získat úplné údaje.
4. Po doručení objednávky, resp. po jejím upřesnění, společnost UP Solutions s.r.o. zahájí její kompletaci. S případnými odchylkami od obsahu plnění, termínem dodání apod. neprodleně obeznámí odběratele a dohodne podmínky plnění.
5. První objednávka odběratele musí obsahovat výpis z obchodního rejstříku, kopii živnostenského listu a osvědčení o DIČ. Tyto dokumenty dokládají pouze právnické nebo fyzické osoby podnikající.
III. Kupní cena zboží:
1. Kupní cena zboží je určena dle aktuálního ceníku společnosti UP Solutions s.r.o. V případě uzavření kupní smlouvy je kupní cena specifikována dle smluvních ujednání.
2. Kupní cena zboží je zveřejněna na internetových stránkách společnosti UP Solutions s.r.o. na adrese www.ucetnictvi-plzen.cz
3. Případné slevy a přirážky jsou ovlivněny množstvím odebraného zboží, zvoleným druhem dopravy, způsobem platby, ale i prodlením při úhradě kupní ceny.
IV. Uzavření a zánik kupní smlouvy:
1. Kupní smlouva musí být uzavřena vždy před prvním dodáním zboží, kdy úhrada bude provedena převodním příkazem na účet společnosti UP Solutions s.r.o.
2. Kupní smlouva zaniká:
a) vypovězením na základě ujednání dle kupní smlouvy
V. Splatnost kupní ceny a platební podmínky:
1. Odběratel je povinen uhradit kupní cenu za dodané zboží bezhotovostním převodem na účet společnosti UP Solutions s.r.o. dle daňového dokladu, popř. hotovostní platbou při předání zboží. Splatnost kupní ceny je vždy uvedena na daňovém dokladu, který je vystaven společností UP Solutions s.r.o.
2. V případě bezhotovostního převodu se kupní cena považuje za uhrazenou okamžikem prokazatelného připsání příslušné částky na účet společnosti UP Solutions s.r.o. Ten je vždy uveden na daňovém dokladu. Za doklad o platbě v hotovosti je považován příjmový doklad vystavený odběrateli společnosti UP Solutions s.r.o. nebo výdajový pokladní doklad vystavený odběratelem a převzetí částky je potvrzeno společností UP Solutions s.r.o. Až do úplné úhrady kupní ceny odběratelem je dodané zboží stále ve vlastnictví společnosti UP Solutions s.r.o.
3. Teprve po úplné úhradě (čl. V, odst. 2) přechází vlastnické právo ze společnosti UP Solutions s.r.o. na odběratele.
4. Úpravy platebních podmínek nad rámec všeobecných obchodních podmínek jsou písemně uvedeny v kupní smlouvě uzavřené mezi společností UP Solutions s.r.o. a odběratelem. V případě, že odběratel prodlévá s úhradou kupní ceny, ztrácí smluvní výhody a je povinen uhradit smluvní úrok z prodlení ve výši přesně specifikované kupní smlouvou.
5. Při trvajícím a opakovaném porušování platební kázně odběratelem má společnost UP Solutions s.r.o. právo požadovat hotovostní úhradu za další dodávky zboží a další dodávky zboží jsou možné jen za předpokladu úplné úhrady všech předchozích dlužných částek.
VI. Dodání zboží:
1. Společnost UP Solutions s.r.o. hradí náklady spojené s dodáním zboží. Děje se tak na základě dopravních dispozic uvedených v objednávce odběratele. Je-li celková hodnota objednávky zboží nižší než 1000 Kč bez DPH, účtuje společnost UP Solutions s.r.o. částku 100 Kč bez DPH, jako příplatek na dopravu a realizaci zakázky malého rozsahu.
2. Zboží je obvykle odběrateli dodáno nejpozději do 2 pracovních dní. To platí v případě, že objednávka je společnosti UP Solutions s.r.o. doručena do 14.00 hodin v pracovním dni. Obsahuje-li objednávka zboží, které není uvedeno v katalogu, řídí se termín dodání dohodou dle charakteru zboží.
3. Zboží dodané společností UP Solutions s.r.o. je specifikováno v přiloženém dodacím listě. Odběratel je povinen zkontrolovat neporušenost přepravních obalů a dodací list potvrdit podpisem zodpovědné osoby a raz
ítkem (čl. II, odst. 2, písm. f). K podpisu zodpovědné osoby musí být uvedeno jméno této osoby hůlkovým písmem.
4. V okamžiku převzetí zboží přechází na odběratele nebezpečí vzniku škody.
5. Odběrateli je společností UP Solutions s.r.o. vystaven daňový doklad – faktura. Ta je předána:
a) společně se zbožím a s dodacím listem
b) poštou
c) elektronicky
6. Případné chybné údaje na faktuře je odběratel oprávněn reklamovat písemnou formou, kde uvede nesrovnalosti. Je-li tato reklamace oprávněná, společnost UP Solutions s.r.o. vzniklý nedostatek obratem odstraní a novou fakturu dodá odběrateli. Nejedná-li se o nedostatek ve lhůtě splatnosti, společnost UP Solutions s.r.o. trvá na původní lhůtě splatnosti.
VII. Reklamace a záruční doba:
1. Odběratel je povinen si při převzetí zboží zkontrolovat expediční obaly a zboží. Nesprávné množství a zjevné vady zboží při dodávce je zákazník povinen reklamovat písemně ihned, nejpozději do 2 pracovních dní od převzetí zboží. V reklamaci je odběratel povinen vady popsat, popřípadě uvést, jak se projevují.
2. Na dodávané zboží je odběrateli poskytnuta záruční doba stanovená zákonem. Na vybrané druhy zboží je poskytována delší záruční doba. Individuální záruční doba je vždy uvedena u popisu konkrétního zboží.
3. Reklamace probíhají v souladu s obchodním a občanským zákoníkem.
VIII. Závěrečná ustanovení:
1. Ostatní blíže nespecifikované práva a povinnosti obou smluvních stran se řídí příslušnými ustanoveními Obchodního, resp. Občanského zákoníku ve znění platném v době uzavření smluvního vztahu.
2. Tyto všeobecné podmínky vstupují v platnost od 01.07.2010 v Plzni, 01.07.2010